Δηλώσατε ενδιαφέρον για τις Υπηρεσίες DPO

Σύντομα θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email και ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

(Παρακαλούμε να ελέγξετε και στα spam).

Εν τω μεταξύ μπορείτε να πλοηγηθείτε στα τελευταία νέα μας


Tελευταία νέα μας

  • Πως το Phishing-as-a-service ξεπερνά την ασφάλεια που παρέχει το MFA
    Ερευνητές έχουν ανακαλύψει την ύπαρξη μιας ιδιαίτερα επικίνδυνης εφαρμογής για την κυβερνοασφάλεια παρακάμπτει τον έλεγχο του MFA για την γρήγορη δράση του Phishing-as-a-service. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα εργαλείο που βρίσκεται προς πώληση στον σκοτεινό ιστό (dark web) και επιτρέπει στους εγκληματίες hackers να παρακάμπτουν μηχανισμούς MFA (πολλαπλών παραγόντων ελέγχου ταυτότητας). Ως αποτέλεσμα οι hacker μπορούν να εισβάλλουν στα συστήματα των οργανισμών, πολύ πιο εύκολα και γρήγορα σε σύγκριση με το παρελθόν. Ποια είναι αυτή η επικίνδυνη εφαρμογή τύπου Phishing; Η…
  • Πως να αντιμετωπίσετε στην επιχείρηση σας μια περίπτωση παραβίασης των δεδομένων σας
    Για να αντιμετωπίσετε μια παραβίαση δεδομένων στην επιχείρηση σας, πρέπει να ληφθούν ορισμένα μέτρα για την προστασία της εταιρείας από περαιτέρω επιθέσεις. Βέβαια, όπως έχουμε αναφέρει σε παλαιότερα άρθρα, η πρόληψη είναι η καλύτερα άμυνα για την αποφυγή μια τέτοιας περίπτωσης. Όμως τι γίνεται στην περίπτωση που το κακό έχει ήδη συμβεί; Ορισμένα από αυτά τα βήματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη φύση της επίθεσης, όπως για παράδειγμα εάν έχουν εκτεθεί προσωπικές πληροφορίες. Παρακάτω λοιπόν, θα αναφέρουμε ό,τι οφείλετε…
  • 5 επιθέσεις τύπου Ransomware που καθόρισαν την πορεία της κυβερνοασφάλειας
    Οι Ransomware επιθέσεις έχουν δει μια ταχεία άνοδο τα τελευταία χρόνια και έχουν γίνει μια από τους πιο επικίνδυνες απειλές που αντιμετωπίζει οποιαδήποτε επιχείρηση σήμερα. Βέβαια αυτό δεν είναι κάτι το καινούριο. Πράγματι, το πρώτο Ransomware επινοήθηκε μέσω floppy-disk στα τέλη της δεκαετίας του ’80. Έκτοτε οι προγραμματιστές αυτών των επιθέσεων προσπάθησαν να εξελίσσουν συνεχώς τις τακτικές τους για να αποφύγουν τον εντοπισμό και να αυξήσουν τις πιθανότητες να λάβουν λύτρα από τα θύματά τους. Ως συνέπεια, αυτό μπορεί να…
  • Πως το ISO 9001:2015 βοηθά στην ικανοποίηση των πελατών σας
    Η ικανοποίηση των πελατών έχει αποτελέσει πολύ περισσότερα από έναν απλό Βασικό Δείκτη Απόδοσης (KPI). Συγκεκριμένα είναι ένα σημαντικό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που είναι πολύ δύσκολο να αντιγραφεί. Σε τελική ανάλυση, το να διατηρείς τους πελάτες ευχαριστημένους σημαίνει ότι δεν θα τους χάσεις εύκολα από τους ανταγωνιστές σου. Ταυτόχρονα, οι πελάτες σας μπορούν επίσης να γίνουν υποστηρικτές της επωνυμίας σας, βοηθώντας στην προσέλκυση νέων πελατών μέσω συστάσεων (η δύναμη του «από στόμα σε στόμα!»). Ωστόσο, πολλοί οργανισμοί δυσκολεύονται να επικεντρωθούν…
  • Ευαίσθητα Προσωπικά Δεδομένα και GDPR – Τι πρέπει να προσέξετε
    Η έλευση του GDPR, έθεσε χωρίς αμφιβολία του κανόνες για την αποφυγή κάθε είδους αυθαιρεσίας, στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι τύποι δεδομένων που ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων θεωρεί ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Ως εκ τούτου τα ταξινομεί στην ειδική κατηγορία προσωπικών δεδομένων. Ποιες είναι οι ειδικές κατηγορίες προσωπικών δεδομένων; Ο GDPR προσδιορίζει σαφώς ποια δεδομένα θεωρούνται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και εμπίπτουν στην ειδική αυτή κατηγορία: Δεδομένα που σχετίζονται με φυλετική ή εθνική καταγωγή. Πολιτικές πεποιθήσεις. Θρησκευτικές ή…
  • Ο ρόλος του Privacy by Design στις λογισμικές εφαρμογές
    Στις μέρες μας, οι χώρες και οι οργανισμοί αναγνωρίζουν πλήρως τη διαρκώς αυξανόμενη αξία που έχουν τα προσωπικά δεδομένα. Επίσης, αναγνωρίζουν και τους εξίσου υψηλούς κινδύνους που συνδέονται με αυτά τα δεδομένα. Ένα λογισμικό, έχει αναδειχθεί ως ο πιο ισχυρός και επεκτάσιμος τρόπος εξατομίκευσης των υπηρεσιών και κατανόησης των αναγκών των πελατών. Επιπλέον ένα λογισμικό έχει μετατραπεί και σε έναν μηχανισμό, συλλογής τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων χρηστών. Αυτή η συνθήκη ισχύει σε πολλές μορφές των λογισμικών. Για παράδειγμα, είτε είναι διαδικτυακό,…